Kompletná správa IT
s podporou

Helpdesk, monitoring a SLA. Menej výpadkov, viac pokoja v prevádzke, s jasnými reakčnými časmi a ľudskou podporou.

Sme vždy k dispozícii

28min

Priemerný čas prvej
odpovede na požiadavku

Ihneď hľadáme riešenie

<5hod

Priemerný čas
vyriešenia požiadavky

Môžete sa spoľahnúť

100%

tiketov vyriešených
v rámci SLA

Zdroj: interný helpdesk. Obdobie: 1.3. - 31.8.2025. Metodika: aritmetický priemer (AVG) od vytvorenia po prvú odpoveď a od vytvorenia po uzavretie.

Služby
kompletnej správy

Správa počítačov a zariadení

Inštalácie, nastavenie, aktualizácie, výmena.

Správa serverov a úložísk

Inštalácia, nastavenie, aktualizácie, alerty a prevencia výpadkov.

Konfigurácia a správa siete

LAN, Wi-Fi, VLAN a segmentácia, VPN a vzdialený prístup.

Rýchly helpdesk so SLA

Vzdialene aj on-site, garantovaná dostupnosť a reakčný čas.

Bezpečnosť

MFA, EDR, politiky hesiel, školenia zamestnantcov.

Proaktívny monitoring

Servery, siete, zálohy. Dostupnosť služieb a kapacita.

Zálohy a obnova

Nastavenie, dohľad, testy obnovy kritických dát.

Hardvér a softvér

Výber, dodanie, odporúčania na výmenu, servis.

Tlačiarne a periférie

Nasadenie, údržba, diagnostika.

Domény a hosting

E-mailové schránky, DNS, certifikáty.

Dokumentácia a inventár

Evidencia IT zariadení, zoznam hadvéru a softvéru.

Správa licencií

Inventár, využitie, stráženie expirácií.

Reporty a odporúčania

SLA, incidenty, aktuálny stav, návrhy zlepšení.

Fyzická údržba

Vizuálna kontrola, čistenie zariadení, test UPS.

Školenia zamestnancov

Zyšovanie povedomia nie len o kyberbezpečnosti.

Konzultácie a poradenstvo

Podpora pri nových projektoch, výbere riešení a stretnutiach s dodávateľmi.

Ako to bude
prebiehať?

1

Rýchly audit

Zmapujeme prostredie, riziká a preberieme vaše požiadavky.

2

Návrh spolupráce a SLA

Dohodneme rozsah, priority, reakčné časy a cenu. Nastavíme jasné pravidlá od začiatku.

3

Podrobný audit

Detailne si prejdeme celú infraštruktúru, skontrolujeme bezpečnosť a zálohy. Ak je to potrebné, urobíme rýchle nápravy.

4

Stabilizácia a správa

Nasadíme štandardy, spustíme podporu a monitoring. Vytvoríme ďalší plán a priebežne zlepšujeme prostredie.

Koľko to
bude stáť?

Monitoring

€49/mesiac

*podľa počtu zariadení, bez DPH

To najdôležitejšie pod dohľadom.
Minimálne náklady.
Garantovaná dostupnosť.
Zvýhodnená hodinová sadzba.

Komplet

€219/mesiac

*podľa počtu zariadení, bez DPH

Rozšírené SLA.
Fyzická údržba zariadení.
Evidencia a reporty.

FAQ

Kde poskytujete služby?

Služby kompletnej správy IT aktuálne ponúkame hlavne v Nitre a okolí (Zlaté Moravce, Vráble, Hlohovec). Ďalšie služby, vzdialenú podporu alebo riešenie samostatných projektov vieme poskytnúť aj pre iné lokality.

Ako rýchlo viete začať?

Detailný IT audit spúšťame okamžite po dohodnutí spolupráce. Ihneď sme vám k dispozicíí na technickú podporu. Stabilizáciu a nasadenie dohodneme v harmonograme podľa priorít.

Aký rozdiel je medzi rýchlym a detailným auditom?

Rýchly audit slúži na zmapovanie situácie, veľkosti prostredia, problémov a priorít. Je vhodný ak neviete požadovaný rozsah služieb alebo ak chcete orientačný plán/cenu.
Detailný (onboardingový) audit je podrobná technická inventúra.

Budete k nám chodiť osobne?

Samozrejme. Ku klientom chodíme na pravidelné kontroly. On-site zásah zabezpečíme vždy, keď si to situácia vyžaduje. Inak preferujeme vzdialenú podporu, nakoľko je najrýchlejšia a často okamžitá.

Ako budeme nahlasovať problémy?

Preferujeme e-mail alebo našu stránku podpory, kedy sa automaticky vytvorí ticket s požiadavkou. Telefón používame najmä pri urgentoch. O stave Vašej požiadavky ste informovaný cez e-mailové notifikácie.

Čo je SLA?

Dohoda o úrovni služby (Service Level Agreement) – reakčné časy, dostupnosť podpory a rozsah správy. Skrátka, spíšeme čo presne spravujeme, ako rýchlo reagujeme a kedy.

DO 48 HODÍN U VÁS

Majte IT bez starostí

Pripravíme ponuku priamo pre vas.
Ak neviete, čo potrebujete, dohodnite si rýchly audit IT.