Priemerný čas prvej
odpovede na požiadavku
Priemerný čas
vyriešenia požiadavky
tiketov vyriešených
v rámci SLA
Inštalácie, nastavenie, aktualizácie, výmena.
Inštalácia, nastavenie, aktualizácie, alerty a prevencia výpadkov.
LAN, Wi-Fi, VLAN a segmentácia, VPN a vzdialený prístup.
Vzdialene aj on-site, garantovaná dostupnosť a reakčný čas.
MFA, EDR, politiky hesiel, školenia zamestnantcov.
Servery, siete, zálohy. Dostupnosť služieb a kapacita.
Nastavenie, dohľad, testy obnovy kritických dát.
Výber, dodanie, odporúčania na výmenu, servis.
Nasadenie, údržba, diagnostika.
E-mailové schránky, DNS, certifikáty.
Evidencia IT zariadení, zoznam hadvéru a softvéru.
Inventár, využitie, stráženie expirácií.
SLA, incidenty, aktuálny stav, návrhy zlepšení.
Vizuálna kontrola, čistenie zariadení, test UPS.
Zyšovanie povedomia nie len o kyberbezpečnosti.
Podpora pri nových projektoch, výbere riešení a stretnutiach s dodávateľmi.
Zmapujeme prostredie, riziká a preberieme vaše požiadavky.
Dohodneme rozsah, priority, reakčné časy a cenu. Nastavíme jasné pravidlá od začiatku.
Detailne si prejdeme celú infraštruktúru, skontrolujeme bezpečnosť a zálohy. Ak je to potrebné, urobíme rýchle nápravy.
Nasadíme štandardy, spustíme podporu a monitoring. Vytvoríme ďalší plán a priebežne zlepšujeme prostredie.
€49/mesiac
To najdôležitejšie pod dohľadom.
Minimálne náklady.
Garantovaná dostupnosť.
Zvýhodnená hodinová sadzba.
€149/mesiac
Správa všetkých zariadení.
Proaktívny prístup.
Náklady bez prekvapení.
€219/mesiac
Rozšírené SLA.
Fyzická údržba zariadení.
Evidencia a reporty.
Služby kompletnej správy IT aktuálne ponúkame hlavne v Nitre a okolí (Zlaté Moravce, Vráble, Hlohovec). Ďalšie služby, vzdialenú podporu alebo riešenie samostatných projektov vieme poskytnúť aj pre iné lokality.
Detailný IT audit spúšťame okamžite po dohodnutí spolupráce. Ihneď sme vám k dispozicíí na technickú podporu. Stabilizáciu a nasadenie dohodneme v harmonograme podľa priorít.
Rýchly audit slúži na zmapovanie situácie, veľkosti prostredia, problémov a priorít. Je vhodný ak neviete požadovaný rozsah služieb alebo ak chcete orientačný plán/cenu.
Detailný (onboardingový) audit je podrobná technická inventúra.
Samozrejme. Ku klientom chodíme na pravidelné kontroly. On-site zásah zabezpečíme vždy, keď si to situácia vyžaduje. Inak preferujeme vzdialenú podporu, nakoľko je najrýchlejšia a často okamžitá.
Preferujeme e-mail alebo našu stránku podpory, kedy sa automaticky vytvorí ticket s požiadavkou. Telefón používame najmä pri urgentoch. O stave Vašej požiadavky ste informovaný cez e-mailové notifikácie.
Dohoda o úrovni služby (Service Level Agreement) – reakčné časy, dostupnosť podpory a rozsah správy. Skrátka, spíšeme čo presne spravujeme, ako rýchlo reagujeme a kedy.
